Om mig

lørdag den 18. august 2007

Uhm.........

Har lige bagt denne supernemme og utroligt lækre hindbærtærte med kokosmel. Den smager................ja, vidunderligt!
Og hvis nogen skulle få lyst, så er opskriften her:
Dej: 200 g. sukker, 100 g. kokosmel, 125 g. mel, 1 tsk. bagepulver, 2 æg, og 200 g. margarine.
Fyld: 125 g. sukker og 200 g. hindbær, evt. fra fryseren.
Hindbærrene fordeles i en tærteform og de 125 g. sukker drysses over. (frosne bær skal være optøet)
Dej: sukker og margarine røres godt, æg tilsættes et af gangen. Mel, kokosmel og bagepulver blandes og røres i. Dejen fordeles over hindbærrene og tærteformen sættes i en varm ovn ved 175 grader. Bagetid ca 45 min.
Den smager himmelsk med creme fraiche der er rørt med lidt vanillesukker

Ellers sker her ikke så meget - ka` godt mærke, at jeg var til 2 fødselsdage i går, hvor jeg begge steder hjalp en del til med madlavningen - Og, så værner jeg ellers om mine sidste feriedage! Har ikke den store lyst, men kan godt mærke at arbejdet, begynder at snige sig ind ..... Jeg har helt sikkert haft en dejlig ferie, godt 3 uger, med mange oplevelser, afslapning og rimeligt godt vejr!

Jeg har strikket "giraffen". Har også forsøgt at tage billeder af den, men den ser ud, som om den også er rødbedefarvet - og, det er den ikke, den er faktisk mørklilla melange!

Derudover strikker jeg efter utallige prøver striber, som så mange andre! Det har været pillet op 3 - 4 gange, fordi bredden, kontrasten og garnet og har drillet mig. Nu fortsætter jeg, som det ser ud ovenfor.

Ingen kommentarer: