Om mig

søndag den 12. august 2007

Arbejdsdag........

Så er Palle i fuld gang med at lægge fliserne, så vi kan få flyttet skuret en af de nærmeste dage. Ja, det er Palle der arbejder med projektet - ikke fordi jeg er bange for at knokle med noget der er tungt og beskidt, men fordi han synes, det er for tungt for mig, nu jeg har fået konstateret seneskedehindebetændelse, eller hvad det nu hedder? Dybest set, er det fordi han helst selv vil gå og nusse med sådan nogle projekter. Og så er han jo også fri for at høre på alle mine gode anvisninger/forslag! Jeg gik i krig med at rette kanter af i haven - så har vi jo også næsten arbejdet sammen, om ikke andet så tæt på hinanden!
Kan ikke helt forstå det, for jeg mener bestemt, at jeg fjernede alle gule blomster fra staudebedet sidste sommer. Jeg kan nemlig ikke fordrage gule blomster - og nu står der på det nærmeste en helt skov af gule stauder i enden af vores have! Må på dem med spaden igen, for være i vores have, skal de ikke med min bedste vilje! På strikkefronten, går det stødt og roligt fremad med den rødmelerede uldne vest - et projekt jeg startede på i ferien og som jeg satser på skal være færdigt i løbet af ugen. Den bliver tyk og varm og helt sikkert super til cowboynederdel og uldne strømper, når efteråret kommer!

Ingen kommentarer: