Om mig

onsdag den 8. august 2007

Hjemme igen.......

Så er vi hjemme på Fyn, efter 10 skønne og dejlige dage i Sverige. Vi har oplevet en masse og haft et fantastisk vejr. Det har kun støvregnet en af dagene, ellers har alle dage været med sol og supervejr til campingliv.

Vi havde Palle´dreng med på turen - og han har bestemt nydt hver en time, især når der var vand, kunne han få adskillige timer til at gå med at bade eller fiske med sit fiskenet. Det har været rigtigt godt for os alle 3 at være sammen på den måde og vi har nydt hver en time!

Det var absolut ikke fordi vi havde lyst, men af praktiske årsager at vi kom hjem i dag. Palle skal starte på jobbet igen mandag, og vi har et par ting, vi skal nå at ha ordnet i hans ferie - Og, så er der mit ene ben som har givet mig, især nogle ret lange og smertefulde nætter. Jeg vil det bare ikke, orker ikke evt igen, at skulle være sygemeldt. Har lovet Palle at jeg vil kontakte lægen i morgen!

Og ellers, så er jeg lige nu ramt af den der rastløshed, der altid kommer for mig, når jeg har været ude at opleve nye ting. Mon ikke, det er meget almindeligt, det med, at mange nye indtryk, skal ha tid, for tanke og bearbejdning inden de kan lagres under katagorien: gode minder!

Ingen kommentarer: