Om mig

søndag den 26. august 2007

Der tog De............

Vi var i går med til bryllupsfest ved mine gamle genboers datter. Vi blev inviteret til bryllupsfest for 2 mdr siden.... Og ved I hvad, de blev gift i fredags, så de har bare taget fusen på os alle.

Hendes forældre blev skilt da hun var teenager, og i den periode blev det mig og min daværende kæreste hun brugte som det trygge fristed, hvor hun og lidt hendes søster, kunne komme efter skole og i weekenderne. Tit for at snakke, men ofte for bare at få lov at være.

De kalder mig Krista Mor.....for mig, dejligt og sødt og nok ikke helt uden grund, for jeg var en af dem der var der dengang, og her 25 år efter er vi der stadig for hinanden! De hører så absolut til dem, som for mig er og altid vil være noget ganske særligt!

Det var en rigtig dejlig bryllupsfest, og jeg er fortsat lidt euforisk, for hvor var det bare dejligt, at være tilstede og mærke, at deres lille familie også er en vigtig del af mig!

Dagen idag er bare sådan......lidt for mange glas, alt for meget mad og så et job der kalder lige om lidt! Ikke lige det jeg kunne ønske mig af en søndag!

På strikkefronten er kaffetasken valket - overvejer lige om den ikke skal ha en tur mere i vaskemaskinen inden den skal vises frem!

2 kommentarer:

Mona sagde ...

Sikke en flot brudebuket,det er bare så hyggeligt med brylluper;-) Især når det er nogen der betyder noget særligt;-)

Faster´s corner sagde ...

Ja, det er absolut skønt at være til bryllup.
Efterfølgende blev der søndag leveret en af deres borddekorationer til døren, så jeg stadig lidt til bryllup!
Hilsen Krista.