Om mig

mandag den 20. august 2007

Hverdagen kalder......

Fra i dag er det slut, efter godt 3 uger´ferie kalder arbejdet igen. Ingen tvivl, det har været en rigtig god ferie!
Jeg må ha fået koblet helt af fra jobbet, for jeg skulle ringe derned i går, for at tjekke op på nogle ting vedr. dagens aftaler - og jeg kunne bare ikke huske telefonnummeret! Det endte med at jeg efter 4 - 5 forsøg måtte ringe til oplysningen!
At jeg ikke kunne huske nummeret, er for mig et tegn på, at jeg har formået at koble helt fra på et job, som det ellers kan være svært altid helt at skubbe i baggrunden når man har fri.
I aftes havde vi mine forældre til middag. På bordet havde jeg fået lagt denne smukke dug, som Palle´mor har broderet og hæklet blonder til. Har desværre aldrig mødt hans mor, da hun døde for mange år siden.
Jeg er ikke i tvivl. Hende og jeg havde mange ting tilfældes, bla. det med altid at have noget i gang, f. eks et håndarbejde eller noget hjemmebagt, syltet i køkkenet. Så måske, for Palle ikke så underligt at han har valgt en kvinde som mig!

3 kommentarer:

Mona sagde ...

Kom lige forbi din blok...Glæder mig til af følge den..Tærten ser lækker ud den må jeg prøve..

hanneb sagde ...

Hi hi, er du mon ved at komme i de gule sedlers alder?? De er nemlig rigtig gode ved hukommelsessvigt:))
Smuk dug, det er noget særligt med ting som har sin egen historie.
KH Hanne

Faster´s corner sagde ...

Mona...prøv endelig den tærte..det bliver garanteret ikke den eneste gang du laver den!

Jeg husker faktisk rimeligt godt, men nogen gange er det fedt at ku glemme!
Og gamle ting, dem kan jeg simpelhen ikke leve uden...

Tanker til Jer fra Krista.