Om mig

onsdag den 22. august 2007

Ting tager tid.......

Og for mig, er det især svært, det med at få selv små ting gjort færdigt. jeg er super god til at gå i gang med selv store projekter - få lavet en masse på ingen tid OG så er det bare lige den sidste finish der mangler! I dag fik jeg endelig lavet det, som jævnligt har hængt mig over hovedet det sidste 1½ år. Der manglede at blive malet under vinduet i køkkenet, en plade over køleskabet og så et par småpletter i vores spisestue. Med forberedelse, maling og alt andet tog det 1 time! Så er det bare, at jeg efterfølgende tænker: hold op hvor har jeg spildt meget god energi på det lille projekt. Og det at få det gjort giver jo oceaner af ny energi! Lige om lidt har vi boet i vores gamle dejlige hus i 2 år. Der er blevet lavet en masse og der mangler fortsat rigtigt meget, inden det er helt som vi vil ha det. Det sidste ½ år, har vi brugt vores energi og tid udendørs, hvor vi bla har gravet store mængder af syren- og snebærbuske op, for efterfølgende at så græs. Der er lavet højbede og lige om snart får vi også anlagt parkering til alle husets biler....Uha, hvor det går......

På strikkefronten bliver det ikke til så meget, kun lidt når jeg er på arbejde Så jeg er gået i gang med Mette´kaffetaske, for den kræver ikke den store koncentration, kan lige smides i sofahjørnet når det er nødvendigt!

Det er noget af en klud, men jeg håber, at min vil komme til at ligne nogle af alle de flotte modeller jeg har set her på siderne.

3 kommentarer:

Mette H. sagde ...

Det kender jeg alt for godt, det med de små ting man ikke når, og som man bliver så glad for. Når man endelig når dem. Din kaffetaske bliver flot i farven. Jeg er også igang med en, men er i tvivl om hvor langt man skal strikke inden hanken. Ved du det ?

Jane sagde ...

Din kaffetaske blir helt sikkert flot. Jeg kan rigtig godt li farverne.
Kh Jane

Faster´s corner sagde ...

Mette..... jeg har skrevet til dig på din mail vedr. mål.

Enaj og Mette...Jeg tror også at det er nogle rigtig gode farver til kaffetasken....den er næsten færdig og apropo dagens indlæg, så må vi se hvornår I får den helt færdige kaffetaske at se..
Hilsner fra Krista.