Om mig

fredag den 10. august 2007

Hvem sagde stolt......

Min søster er stolt, det kan jeg godt forstå! Jeg er faktisk også meget stolt af hende og får lyst til at prale med, at det er min søster der har designet Marys kjole. Og vores mor, ja hun er nok den der bliver mest stolt i hele familien, for så var der jo en grund til, alt det der blev rettet på og redesignet da søster var barn! Tror de her billeder vil blive hængt op, det næste års tid, et sted i mine forældres hus, hvor enhver der kommer indenfor døren vil kunne se dem! Sådan var det nemlig da søster trykkede hånd med Mary! Jeg har især mærket stoltheden, hvis jeg har været i butikker og set piger/kvinder se på søsters tøj, og jeg har haft lyst til at gå hen og sige, at det er faktisk min, lige netop min søster der har designet det der! Vi er nu ellers ikke særlig royale i min familie - og vores far er nærmest anti royal, altså lige bortset fra når de kongelige begynder at gå i søsters tøj!
Tænker også, at det er jo egentlig ret fantastisk, at vores kronprinssese, viser sig offentligt og ligner en million, i en stangvare fra det danske firma www.ccdk.dk, som enhver dansk pige/kvinde kan gå ind og købe uden det koster det hvide ud af øjnene - tænk engang, hvis jeg/vi havde figuren kunne vi alle komme til at ligne en rigtig prinssese!

4 kommentarer:

Jane sagde ...

WOW, godt gået af søster, hvem hun så end er.
Kh Jane

Faster´s corner sagde ...

Ja, det er super godt gået - og hun kan roligt være stolt af sig selv og det hun kan!
Hilsner fra Krista.

hanneb sagde ...

Jeg ville bestemt også være superstolt.
KH Hanne

HANNE sagde ...

Kjolen er da også super smart, jeg kan godt forstå i er stolte..