Om mig

torsdag den 16. august 2007

Der bliev kigget.....

På farverige blomsterarrangementer ved "Årets Blomsterfestival" i Odense. Årets tema var vist noget med dyr, hvor også Odense Zoo var repræsenteret.
Jeg tog min mor med på turen - hun elsker, at komme med ud at opleve og kigge, hun har dog ikke det store indkøbsgen som hendes datter!

Der var masser af farverige arrangementer og flotte planter, men det store sus, som vi kunne opleve ved Blomsterfestivalen, i forbindelse med H C Andersens jubilæum, fik vi desværre ikke.

Bliver lidt nostalgisk på sådan en dag med masser af blomster og planter - ka jo ikke lade være at tænke tilbage, til før jeg stoppede med at arbejde i gartnerierhvervet for ca 10 år siden. Dengang havde jeg en arbejdsdag der var fyldt op af, at passe, samt indkøbe og sælge blomster til detailhandlen.

Kunne ikke stå for disse fantastiske Hibiscus der havde blomsterhoveder så store som tallerkner.

Ingen kommentarer: