Om mig

mandag den 27. august 2007

Her er den så........

Den har været færdig i flere dage, Mettes kaffetaske................................Og her er den så før.........og efter vask! Og den er absolut not!
Spørger mig selv, hvorfor jeg overhovedet brugte tid på at strikke den! For jeg viste jo godt, at jeg aldrig ville komme til at svinge rundt med sådan en klud! Og så har jeg prøvet det - krydser mine fingre for at det var første og sidste gang jeg spildte min tid på en strikket en af slagsen...............Og måske, jeg forsøger med en lidt mere smart og handy, når jeg skal på filtekursus i oktober!

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

prøv at give den (kluden) en tur til med lidt flere varmegrader, så vil den filte noget mere. Farverne er da skønne, giv den lige en chance til ;-)

Jane sagde ...

Det er da ærgerligt at du ikke kan li din taske. Den har da nogen flotte farver. Jeg bruger min til at ha strikketøjet i når jeg skal i byen.

Faster´s corner sagde ...

På Jeres opfordring har den fået en chance mere, den klud!
Lige nu snurrer den i maskinen, med Palles bukser og sure sokker! Den skal nok blive god!
Hilsen Krista.

Mette H. sagde ...

Håber det går med en ekstra vask. Farverne er superflotte.
Min taske er også færdig, men nu er vaskemaskinen gået i stykker. ØV. Håber der kommer en reperatør idag.

Anonym sagde ...

jeg krydser fingre for resultatet.

hanneb sagde ...

Venter spændt på at høre nyheder om din taske. Det er nogle dejlige farver :-)

Tina Olsen sagde ...

Æv bæv Krista.. jeg var enig med de andre..vask den igen!jeg har lige nomineret dig søde, jeg syntes du fortjener det, med alle dine søde bemærkninger på min blog - og fordi du selv har en lækker blog med en masse skønt strik i;-)
Knuser til dig.

Faster´s corner sagde ...

Den er på vej, den slaskede klud, som nu er stiv og strunk med form af en skotøjsæske!

Tak søde Tina - mig og en lyserød knap, det kan jeg slet ikke forstå! Og alligevel, dejligt at der er nogen der har set lille mig.