Om mig

lørdag den 11. august 2007

Lørdag....

Og vejret er bestemt ikke det vi havde regnet med her på matriklen - Vi havde jo planlagt, at vi skulle ud og planere og starte på at lægge fliser på den plet bagerst i haven, hvor vi skal ha flyttet vores haveskur til. Det skal vi ha gjort, for at få udvidet vores parkering ved garagen. Vi kan jo ikke blive ved med at ha en fast plads på skolens parkering, og en plads ved min bror til Palles racer! Og for at det ikke skal være løgn, har han også en stående i en lade ved Århus! Faktisk regner det ikke så meget - det kan være vi bare alle har brug for en undskyldning, for at kunne drysse lidt rundt, efter endnu en hyggelig fødselsdag, ved min barndomsveninde i aftes. De har fødselsdag på stribe i den familie! Faktisk 3 stk på en måned, med spisning og ikke mindst hendes mors hjemmelavede lagkager! Altid en joke, det med hvor mange lagkager hun egentlig har produceret gennem årene. Må hellere komme igang med dagens arbejde - vil satse, på nogle fritimer i eftermiddag, hvor jeg måske kan få mit bomuldsgarn fra Sverige vundet op til brug i et af mine hæklede tæpper, eller bare sætte mig med strikketøjet. Har desværre for øjeblikket svært ved at finde roen og tiden til at fordybe mig i håndarbejdet. Måske kommer roen i næste uge, hvor jeg har en ferieuge alene.
Jeg var inde i alle garnforretninger vi mødte på turen til Sverige- de fleste var en stor skuffelse, med et meget gammeldags udvalg. Fandt dog disse bundter med bomuldsgarn, som faktisk er ret flotte og mere grønne og doucede end på billedet.
Jeg fandt også en superlækker butik der forhandlede uldgarner i smukke og utroligt lækre kvaliteter, men garnet kostede en bondegård. Så fornuften sejrede, for der er jo masser af lækkert garn at købe, bla på nettet i dk.

Ingen kommentarer: