Om mig

fredag den 24. august 2007

Fredagshygge......

Viktor: 1 år gammel hankat som virkelig har forstået, hvad det vil sige at hygge sig!
Den kat har bare en helt utrolig evne til at få sig smyget tæt omkring os. I aften var det Palles mave den tog form af. Ved mig, er den rigtig god til i al ubemærkethed, lige at smutte igennem rundpinden eller under det jeg sidder med - og så er den bare som limet til mig.
Lidt en baby, det er han nu, ham Viktor - OG vi elsker det!
I aften forsøgte jeg med en girafhalsklud i silketweed fra Garnstudio - lækkert garn, men den blev stikkende og hård, så der er trævlet op igen.

2 kommentarer:

Tina sagde ...

Nåårrhh en rigtig hyggemis :):):) Vores mis vil aldrig ligge oppe hos os... men kun lige ved siden af. Hendes tidligere mor, hvor vi hentede hende, sagde at sådan havde hun altid været...

Faster´s corner sagde ...

Ja han er en rigtig hyggemis og så har vi jo også Svend, som er min gamle mis...og ham Svend, han er altså bare sin egen herre og en meget bestemt en af slagsen.

Hilsner fra Krista.