Om mig

tirsdag den 14. august 2007

Solskin.........

Og gode minder, som f.eks de her fantastiske postkasser fra Sverige! Utroligt når der f.eks hænger en stribe på 10 eller flere og det ikke bare er standardkasser fra Silvan!

Efter vejrmeldingen, er det den sidste solskinsdag i min ferie - så dagen skal bruges på at være udendørs, med bla. græsslåning, de sidste kanter og måske er det i dag, til trods for deres utrolige blomsterpragt, at det gule vildnæs i enden af haven, vil ende sine dage!

2 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

Hvor er de bare kære -postkasserne..
Ja vi må vist hellere nyde vejret, man ved aldrig hvornår det bliver godt igen;-))

Faster´s corner sagde ...

Hej...
Jeg har nydt det hele dagen - og jeg synes faktisk, jeg kan mærke huden strammer lidt. De sku jo gerne ku se, at det har været godt vejr mens jeg har holdt ferie! "S".