Om mig

torsdag den 30. august 2007

Sådan er det bare.....

Hun bliver aldrig mit kæreste eje, men på opfordring, fik Mettes kaffetaske en chance mere. Hun fik en tur med Palles bukser på 50 g, og efterfølgende udstoppet med en skotøjæske!
SE BARE......
Nu står hun der, struttende og stolt - så mon ikke jeg finder anvendelse for hende, evt. som tidsskriftkassette eller til strikketøjet, for med mig ud i byen og flagre, det kommer hun aldrig!

Sidder her med teen, er snottet og træt........og jeg ved jo godt, at sådan reagerer min krop som regel, når jeg har været meget på.

OG SÅDAN ER DET BARE!

Jeg elsker udfordringer, så da mine kollegaer bad mig om, sammen med vores afdelingsleder, at deltage i ansættelse af 2 nye medarbejdere til vores afdeling, slog jeg straks til og takkede for tilliden!

Jeg har gennem mit liv, været til utallige jobsamtaler, jeg har bare aldrig før siddet på den anden side af bordet, som jeg gjorde i går. Synes faktisk jeg klarede det super flot og er derfor ret stolt.

Jeg har en super chef, men hold kæft, hvor han snakker og så er han bare utrolig dårlig til at holde tiderne. Så jeg havde bestemt mit at se til, for så diskret som mulig, at stoppe hans mundgalop - for f..... det er jo ansøgerne der på små stikord fra os, skal sælge sig selv!

Vi holdt tiden, fik 6 igennem til samtale og vi har i fuld enighed besluttet os for 2, som jeg absolut tror på vil blive supergode kollegaer i fremtiden.

Og mig, jeg siger ikke nej, hvis der er nogen der en anden gang spørger om jeg vil være med!

Jeg skal på job i eftermiddag, så resten af formiddagen har jeg tænkt skal foregå under et tæppe, med at læse, strikke og måske sove lidt, før jeg igen skal være på toppen!

6 kommentarer:

Mona sagde ...

Den er blevet rigtig flot din kaffetaske..Den vil være rigtig god til strikketøjet;-)

Anonym sagde ...

Synes også den er rigtig fin. Der kan da være mange ting i, jo :-))).
KH Gitte B

Mette H. sagde ...

Synes nu stadig din taske er pæn, men smag er jo forskellig. Men godt at du gav den en chanche mere. God bedring - pas nu på dig selv.

Anonym sagde ...

Se det hjalp jo lige at give den en tur til Sådan ;-)
Ved lige som dig, hvor hårdt det er med ansættelsessamtaler + tiden forud, hvor man forbereder annonce etc. Er selv med i lignende udvalg på min arbejdsplads, hvor vi skal have ansat en mere. Sjovt , men hårdt.

Faster´s corner sagde ...

Mette takker og det kan være hun får en søster en dag - har jo et nøgle mere i de samme farver, som jeg også synes er rigtig flotte.
Forestiller mig at bruge taskerne til opbevaring ala kurve.
Hilsner fra Krista.

Ps jeg har stadig lige meget snue, men heldigvis ingen feber, så jeg er ikke helt underdrejet!

Tina sagde ...

Jeg synes nu den taske er super lækker! Jeg kan slet ikek forstå hvis du ikke får den brugt... som taske ;)
Og rigtig god bedring :)