Om mig

søndag den 2. september 2007

Så er det slut.......

Med at være forelsket - som i livets forhold, var min forelskelse i Noro kureyon garnet, en kortvarrig, men meget intens oplevelse. Jeg har under strikningen, nyst, pusset og rømmet mig i en uendelighed - Jeg kan simpelhen ikke tåle det uldgarn! Så det der startede som en hed forelskelse, endte med at være et projekt, som jeg valgte at gøre færdig hurtigst muligt, for at det fine dyre garn ikke skulle ende som så meget andet på bunden af en strikkekurv som endnu en UFO blandt mange andre!

Jeg er yderst tilfreds med resultatet. Elsker fortsat farverne på de to halsdimser, og ikke mindst, er de lækre at have på, for de siddder som de skal! Er hverken for bløde eller for hårde - de er lige tilpas.

Hvorfor er det lige, at man med alderen kommer til at ligne ens mor mere og mere! Jeg oplever det især på de områder, hvor jeg som yngre, har grint eller rystet lidt på hovedet af hende og tænkt: hun er nu også lidt sart!

JEG SIGER DET BARE:

hvis I tænker det samme om Jeres mor, så stop, inden det er for sent! Så I ikke ender som mig, der heller ikke kan tåle for meget hvidløg, spiritus, og nu også nogen former for uldgarn, plus en helt masse andet!

5 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

hi hi.. din stakkel, sådan at ligne din sarte mor!!!- så kan man lære det;-)
Hvor er de smukke i farverne dine små halsedisser!! kan bestemt godt forstå du er glad for dem..skulle det gå helt galt med nyseriet, så vil jeg da meget gerne prøve om jeg kan tåle dem!!!!!!

Tina sagde ...

Wow de er fede de tørklæder :) Især det grønne er bare lige mig!!
Så hvis du slet ikke kan tåle dem... :D ;)

Anonym sagde ...

for ikke at tale om duften af nogen slags parfume, den har jeg det noget skidt med... det er dog ikke min mor, men min far jeg har det efter ØV
og så skal jeg altså igang med de der tørklæder.... på et tidspunkt :-)

Faster´s corner sagde ...

Ja, det er nogle fede halsdimser - også gode at have på i de her superkolde dage - og ikke mindst, de er hurtige at lave og meget anvendelige!
Har tænkt min søde barndomsveninde skal have et af dem - det har hun fortjent!

Godnat fra Krista.

hanneb sagde ...

UHM, de ser dejlig skønne ud, og det er faktisk ved at være p...koldt. (fnis. er måske ved at ligne min mor på det område - en frossenpind).
KH Hanne