Om mig

onsdag den 5. september 2007

Hæklet tørklæde.....

Jeg hæklede tørklædet sidste vinter...........og manglede bare lige at hæfte enderne og hækle kanten...................................
TYPISK MIG!
Tørklædet er hæklet i Alpakka fra Garnstudio. Det er et muslingemønster jeg har brugt og farverne er adskilt af en række stangmasker.
Str. på tørklædet er ca 150 x 25 cm og lige passende til en gang rundt om halsen.
Tørklædet er efter eget hoved, men jeg så et strikket ved Lund & Lund, som jeg lod mig inspirerer af! Måske var det en Hanne Falkenberg model??????

Er faktisk lidt stolt over mig selv, for jeg er kommet ind i en rigtig god stime, hvor jeg udover at lave de ting færdige jeg går igang med, også får færdig lavet/monteret nogle af alle mine UFOér.

DET ER SKI`DA GODT GJORT, AF EN SOM MIG!

5 kommentarer:

Mette H. sagde ...

Flot, flot, flot. Og nu er det lige det rigtige tidspunkt. Det er snart koldt nok. Og så kan du få luftet det lækre flotte tørklæde.

Frida sagde ...

Tak for kommentaren i min blog :)
Det var nogle flotte farver du har sat sammen til et tørklæde. Meget flot og sikkert også dejligt varmt. Det bliver lækkert med et nyt tørklæde denne vinter :)

Tina Olsen sagde ...

Hvor er du bare go.. sådan at få styr på tingene;-))
Og det der tørklæde, har bestemt fortjent at blive færdigt og brugt;-))
Meget smukt
Knuser

Anonym sagde ...

hvor flot. og det er så dejligt at få gjort en ufo færdig.

Faster´s corner sagde ...

Jeg tror helt bestemt også at jeg bliver superglad for tørklædet, for det er rigtig let og lækkert at have på.
Har tænkt på at lave et mere, for jeg elsker faktisk at hækle og så er det rart som afveksling.

Tak for roserne!
Godnat til Jer fra Krista.