Om mig

tirsdag den 25. september 2007

7 sandheder......

Jeg er blevet tagged af http://www.holdmasken.blogspot.com/, så her kommer 7 sandheder om mig........
1. Jeg kan være bund hysterisk, skarp og lidt for hurtig i replikken. Som min søde Palle kan sige det: Krista, du er ikke konfliktsky, nærmere det modsatte!
2. Jeg har engang droppet arbejde, bolig, bil, alt for at rejse på ladet af en lastbil fra Padborg til Nepal.
Det var en rejse for livet, for ellers var jeg ikke den jeg er i dag.
3. Jeg er kommet til verden så mange år efter mine 2 søskende, at jeg faktisk er "enebarn" og pludselig for et ½ år siden fik jeg også en meget ældre storesøster, eller som jeg ser på det:
min far fik en stor datter.
4. Jeg har boet sammen med Palle i ca 3½ år. Inden han kom ind i mit liv, havde jeg en del fantastiske singleår. Det er godt at være i parforhold og det er godt at være single, det er bare hver sit liv/levemåde på godt og ondt.
5. Jeg arbejder med menesker der lever på kanten, eller måske nærmere, ude over kanten.
De er på min arbejdsplads, fordi de har et håb og vi tror på, at de
vil forsøge at leve deres liv på en anden måde i
fremtiden.
6. Jeg har aldrig troet på, at jeg kunne blive gravid - da jeg ville ha det undersøgt, mente lægen jeg var 11 uger henne, men det viste sig, at være en muskelknude på 580 gram.
Nu er sidste salgsdato udløbet.
Palle har 3 børn.
7. Jeg er super glad for min blog, men der er ikke ret mange i min omgangskreds der kender til den og slet ikke dens navn.
Den er og skal være mit frirum!
Jeg tror de fleste af de blogs jeg følger er blevet tagged, hvis ikke og I har lyst til at fortælle 7 sandheder om Jer selv, så grib endelig bolden, den er nemlig i frit spil.......

1 kommentar:

hanneb sagde ...

Du har det åbenbart som mig. Blokken- den er min, og den snakker jeg ikke om til fam. og venner.
Lyder ellers pragtfuldt med turen til Nepal:)
KH Hanne