Om mig

tirsdag den 11. september 2007

Når jeg tvivler......

Endelig en dag med hæderligt vejr.....så lækkert, så jeg fik malet det sidste af grunden på siden af huset! Og nu jeg var i gang, fik gelenderet også lige en tur..............men farven? Har jo et billede af, at grønt, sådan rigtig flaskegrønt er super til at opnå harmoni i haven med! Da jeg havde malet det første var jeg ved at knalde låget på dåsen.......uha, er det nu også den rigtige farve? Den blev da heldigvis mørkere da den tørrede! Og jeg ved det jo godt, for sådan er det hver gang jeg skal male en væg eller lign. Det er aldrig, for mig den helt rigtige farve. Og som oftest, når det er vægmaling, selv ved de helt lyse farver, så ender det med at jeg selv begynder at blande, enten lysere eller mørkere farver i dyr maling, som jeg har fået blandet i forretningen!
DET ER TYPISK MIG!

Er næsten færdig med halskluden, der mangler bare ganske lidt af den grønne kant som afslutning.

Jeg har til kanten brugt rester af alpakka i forskellige farver. Taget en rest og hæklet til der ikke var mere garn og så fundet en ny - så er det brugt!

Om jeg kan lide resultatet, er lidt uvist, men et er sikkert: det er et rigtigt vamset, lækkert og varmt tørklæde.

FAKTA:

GARNBEHOLDNINGEN ER BLEVET NEDBRAGT!

5 kommentarer:

hanneb sagde ...

Det ser rigtig fint og nymalet ud:) Kan godt li' den grønne farve, den gir karakter til alt det røde:)
Og,mums et lækkert tørklæde:)

Jane sagde ...

Jeg kan altså osse godt li den grønne farve.
Tørklædet er altså rigtig flot.

Tina Olsen sagde ...

hi-hi Krista..
Jeg tror du er sådan en der lige skal se ting an, inden du syntes om det...både hvad angår maling og strikketøj hi-hi
Jeg syntes det er en lækker farve til stakittet - det er helt sikkert;-)) knuser

Faster´s corner sagde ...

Nu har Palle også godkendt gelenderet - og faktisk ser det rigtig pænt ud, når jeg lige vender hovedet og ser ud på det!

Tina....du har fuldstændig ret, jeg vælger, tvivler, tvivler, vælger og så vælger jeg det første igen!

Krista.

Kludemutter sagde ...

Det er da flot i grønt. Det er også nogle fine farver du har lavet tørklæde i.