Om mig

onsdag den 12. september 2007

Så er han på mærkerne.........

Så har "far og mor" været ved dyrlægen med lille Viktor......... Han er superfrisk igen og det er nærmest vores gamle Viktor der er vendt tilbage i løbet af bare et par timer...........han følger os rundt i haven, og kommer igen når vi kalder.........................Og vi er super lykkelige! (og nok 1500,- kr fattigere, men skidt pyt med det) Han havde feber den lille Viktor, faktisk 41 grader, men hvorfor, det vides ikke! Måske en infektion, da dyrlægen konstaterede at han var lidt øm i bagpartiet. Og for 14 dage siden mente de det var lopper, der var skyld i hans megen kløen og slikken - det var det ikke, men det har han så til gengæld nu! Han fik ved dyrlægen sprøjter med penicillin, smertestillende og for at undgå væskemangel, fik en kæmpesprøjte med vædske, faktisk var sprøjten så stor så pivfisen her, måtte forlade lokalet! Men et er sikkert, der må have været gode sager i de sprøjter, for han er på det nærmeste tilbage for fuld skrue igen. Nu skal han have medicin de næste 5 dage og så håber vi, at vi slap med skrækken! Palle har her til aften, efter lang tids udskydelse endelig fået monteret zinkhætter på stolperne ved pilehegnet. Hvorfor er det lige, at hvad der kan gøres på ½ time, skal tage måneder, at tage sig sammen til!
DET SER SUPER GODT UD!
Viktor gik rundt og så til, mens jeg fik malet havegelenderet for anden gang.
Så her på matriklen, er det endelig blevet en rigtig dejlig dag!

4 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

Uha.. søde, jeg håber det går fint med den lille kattemis.Det var da noget af en omgang - og tro mig, jeg ved hvordan det er når ens kæledyr bliver syge..
Så jeg føler med jer, og sender jer alle 3 gode tanker;-)
Kæmpe knuser til dig

Faster´s corner sagde ...

Tak Tina....ja de dyr, det er lidt svært at håndtere når de så bliver syge....mit dilemma er, hvornår er det at naturens skal bestemme.
Og helt ærligt, så fik han igen i går aftes nogle ret uhyggelige ala spasmer.......og så tænker jeg bare, den dyrlæge aner ikke hvad han fejler!

Kærligst Krista.

Tina Olsen sagde ...

Åhh nej..
Det kender jeg så godt..
Loke havde da også mavesår sidste gang vi prøvede nogle af de dumme piller han ikke kunne tåle..det kan vi jo se nu på syntomerne..var det bare blevet opdaget!!! - så jeg har også lidt svært ved at tro de ved det hele de dyrlæger!!! - men kæmpe knus skal du da ha´

Mette H. sagde ...

Åh nej. Jeg skulle lige til at skrive at det var godt at Viktor var rask igen. Men så læste jeg din kommentar herover. Jeg krydser fingre for ham og ønsker bare god bedring.