Om mig

onsdag den 26. september 2007

Efterårs look.......

Jeg havde i forbindelse med mit blog-indlæg i går, en del problemer med layoutet.

Der var ikke noget af det jeg skrev, der bare mindede om det jeg forventede mig!

Jeg var faktisk så meget rundt i opstilling og div, at jeg pludselig sad tilbage med en total standard blog, hvor jeg hverken kunne ændre farve, skrift eller noget som helst.

Ka godt sige Jer, at jeg var ved at slette hele l..... Jeg er ikke den store computer ørn, men det er altså ikke kun mig det er galt med, for ind i mellem så lever layoutet på den her blog, sit helt eget liv!

Heldigvis fik jeg logget ud, inden det gik helt galt.........og nu har jeg bare fået en blog i efterårs look.

Der er aldrig noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget!

1 kommentar:

Mona sagde ...

Det kan godt somme tider drille lidt - Det lykkedes altid med lidt tålmodighed;-) Det passer jo også fint med efterårs look;-)