Om mig

søndag den 30. september 2007

Afslapning........

Efter en uge, hvor der bare har været fuld knald på, er der i dag aftalt total afslapning på matriklen..........og dermed tid til at pleje vores interesser hver især! Palle har sin store lidenskab radioer og jeg har mit håndarbejde, som lige nu er strikketøj. Ja, vi er vist hvad nogle ville kalde nørdede med vores interesser: Vi synes bare det er fedt, at vi gir hinanden tid og plads til at pleje vore interesser hver især!

Hvis jeg taler med andre mænd, som oftest mine mange mandlige kollegaer om Palle, så er det tydeligt at se, at de tænker deres, når jeg siger, at f.eks mit kendskab og interesse for fodbold og anden sport, er langt større end Palles - Og helt mærkelige ser de ud, når talen falder på øl!

Øl, er det nemlig også mig der drikker flest af her i huset - og det ikke ret mange om året!

Jeg har ikke fået strikket ret meget den sidste uge, og det jeg har strikket, har jeg vist haft trævlet op ca 15 gange, fordi jeg havde svært ved at finde det helt rigtige mønster, som også var let at strikke til en halsklud.

Nu har jeg endelig besluttet mig, og det blev igen Annes bladmønster fra hippikludens mønster. Det mønster kan varmt anbefales, da det er smukt og enkelt og så er det så let, at det næsten strikker sig selv..........

Min grønne cardigan er også godt på vej, mangler få omgange på kroppen og så de korte ærmer. Tror den bliver lækker og varm.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

ja, det er godt med intersser man kan fordybe sig i, her i huset fordeler det sig med håndarbejde til mig og pileflet til Eddie.