Om mig

søndag den 16. september 2007

Søndage i september......

Er der noget så smukt og dejligt, som luften og lyset på en sensommer dag.......... Var på en lille tur rundt i haven med Viktor - sådan bare for at få ham luftet lidt, for han er fortsat ikke på toppen, men vi håber virkelig at de sidste dage på penicillin vil gøre det gode ved ham! Og mig, jeg elsker Hortensia.....deres saftige løv, deres spæde knopper og udspring, deres måde at ældes på, hvor de ændrer farve og form og så står de der gennem vinteren med deres afblomstrede klaser, før det hele starter på ny! Gid at jeg må ældes med ynde, som en smuk Hortensia!

På strikkefronten går det stille og roligt fremad med den grønmelerede cardigan.....ka godt mærke i skuldre og ryg, at jeg de sidste dage har taget en del omgange på pindende...

Har på onsdag, bestilt tid på jobbet til en god omgang massage - har hørt at han også giver healing....tænk engang at få kærlighed på jobbet, og så er det gratis og uden personlige omkostninger!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, de er flotte hortensia.
Bare det var min arbejdsplads der bød på massage, der findes ikke noget bedre for ømme muskler :-)

Tina Olsen sagde ...

Uha Krista..
Lyder sku skønt med en omgang massage...
Og meget smukke hortensia, kan bestemt godt forstå du er vild med dem;-)
Go dag søde