Om mig

fredag den 14. september 2007

Den grønne bølge......

Jeg er inde i en grøn stime. Jeg maler grønt, strikker grønt, og det sidste tøj jeg købte var også grønt! Og hvis jeg så også spiste noget mere grønt, som jeg burde, af hensyn til vægten, ville alt være godt, men den bølge kniber det med at blive ramt af!

Jeg er gået i gang med at strikke en kortærmet trøje i en grønmeleret fra Lucca Fino. Opskriften har jeg snuppet fra http://www.blogger.com/www.garnstudio.dk og den er oprindelig strikket i Paris.

Jeg er imponeret over Lucca garnet, det bliver bare så fint og jævnt i strikken og så er det også utroligt lækkert at strikke med.

Har forresten lige været inde på http://www.blogger.com/www.garn.dk og kan se, at de er begyndt at forhandle Lucca og Lucca Fino i udvalgte farver i en superwash kvalitet!

Er der nogen af jeg der kender det? Jeg føler mig lidt fristet, for jeg ved godt, hvor det tøj, der skal håndvaskes kommer til at tilbringe det meste af sin liv, og det er på bunden af min vasketøjskurv, som en krøllet og stinkende bunke!

Jeg har lige været til formiddagskaffe ved barndomsveninden - Jeg havde taget en lille gave med til hende, og det var den grønne halsdims jeg strikkede i Noro Kureyon for et par uger siden. Jeg tror faktisk at hun blev glad for den, og at hun vil bruge den på sine cykelture til og fra arbejde.

Jeg fatter ikke det med at udgive indlæg på bloggen! Inden jeg begynder at skrive og lægge billeder på, skal jeg trykke på opdater - hvis ikke jeg gør det, så går det helt galt med opstillingen og især kommentarboksen kommer til at hænge langt under selve indlægget. Hvad er det for noget l..., eller er det simpelhen bare mig der ikke fatter en s....?

Slut for nu - jobbet kalder resten af dagen og 16 timer i morgen lørdag - mon ikke, at det, at det er weekend, vil få roen til at sænke sig over afdelingen, så det kan blive til lidt hygge og strik i sofahjørnet.

Jeg vil gøre mit til at det bliver sådan!

1 kommentar:

Tina sagde ...

Aj hvor sjovt! jeg har også en grøn bølge! jeg synes alt skal være grønt lige nu ;) Men jeg glemmer også den sunde grønne bølge lidt ;)