Om mig

mandag den 10. september 2007

Endelig fri.......

Efter 5 dage, hvor jeg på det nærmeste kun har arbejdet, sovet og spist, har jeg endelig fri. I går, hvor solen skinnede, havde jeg masser af drømme og planer om, hvad jeg skulle lave når det endelig blev mandag og jeg kunne holde fri i 3 dage! Og hvor er solen? Her regner og rusker det og det hele ser mere end trist ud! Så der røg planerne om det udvendige malerprojekt, vasketøjet og alt det andet jeg havde tænkt mig, at lave udendørs!

Der er blevet strikket lidt, meget lidt de sidste dage. Ca 1 meter på et lækkert og varmt halstørklæde i et super simpelt mønster. Jeg har tænkt mig, for at friske op på det ellers ret triste udseende, at hækle kanter i kontrastfarver som pink og orange.

Jeg havde også lovet min bror at komme og arbejde for ham nogle timer de kommende dage - de har bare lavet alt arbejdet i weekenden! Havde meddelt på jobbet at jeg nok udeblev fra dagens møde, hvilket nok ender med at jeg kommer alligevel!

Alt i alt, bliver denne dag, vist som så mange andre, helt anderledes, end jeg ellers havde forestillet mig.

Og nu ser det faktisk ud til at solen har fået skubbet nogle af skyerne væk, så måske dagen ender med, at blive som jeg havde drømt om!

1 kommentar:

Jane sagde ...

Håber du trods alt får en god dag. Farven på dit tørklæde er bare så flot og den er da lige til at komme i godt humør af.
Kh Jane