Om mig

tirsdag den 18. september 2007

Jeg glæder mig......

Helt vildt til i aften, for så starter jeg endelig på den første af 4 aftener, hvor jeg med et tema for den enkelte aften, skal flette pil. I aften skal vi lave flettede fade. Det er Jette. www.pil-flet.dk der kører kurset. Hun er helt vildt sød og fantastisk god til at nå rundt til os alle, uanset vores evner. Og på en enkel og tydelig måde forklarer hun de enkelte teknikker, så det selv for mig lykkeds at lave franske knuder og div andre smarte detaljer!

På strikkefronten går det også fremad. Er bare løbet tør for garn, og ja, jeg ved det godt, man starter ikke på et projekt inde man har alt garnet og i det rigtige partinummer. Så lige nu går jeg og venter på et ekstra bundter Lucca Fino plus lidt andre lækre sager fra www.garn.dk. Og mon ikke jeg når at starte på endnu et projekt inden garnet er i hus!

ellers bliver dagen brugt på at male nogle af de indvendige døre i huset, plus lidt opgravning og div i haven.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

altså det der pil, Eddie (ham jeg deler gæld med) og jeg skal i starten af uge 42 på kursus hos Tenja Skotte, i Stege, hvor vi skal flette pil og også med noget andet materiale, og glæder vi os jaaaaaaaaaaaaaa
og til dig, rigtig god fornøjelse, håber at se billeder

Faster´s corner sagde ...

Nej, det må være fedt at kunne tage på kursus sammen. Jeg har bare et problem, Palle og jeg har hver især utroligt mange interesser (og det er ikke sport), men vi tænder bare slet ikke på det samme.

Krista.