Om mig

tirsdag den 11. marts 2008

Færdigt arbejde.......

Der er røget en hurtig og dyr halsklud af pindende.......strikket i 3 nøgler Noro "Silk Garden" farve 84, i mønsteret havskum....rigtig tv-strik, med det lette mønster, som rigtig bliver fremhævet med de smukke farver der er i garnet. Jeg er mere end tilfreds med resultatet. Og jeg er sikker på at "kluden" kommer til at høre til blandt favoritterne. Og mønsteret, det vil helt sikkert også blive brugt til et af de hurtige end anden gang. Lige nu er jeg i gang med at hækle kanter på det petroliumsblå babytæppe til Malte. Jeg vil gerne have det færdigt, så det kan blive afleveret inden påskeferien.

Min påskeferie starter torsdag morgen når jeg er færdig med mine 2 nattevagter. Og ih hvor jeg glæder mig til at holde fri fra jobbet og det i hele 10 dage......jeg er ikke i tvivl, jeg trænger virkelig til at holde fri.

Jeg trænger bare til at få luft fra alt det der sker omkring mig.

Især kan jeg få kvalme, når jeg tænker på mit arbejde. Jeg kan slet ikke forholde mig til klienterne og deres problemer, som i mine øjne pt, er fuldstændig ligegyldige. Jeg orker f. eks ikke, at skulle begrunde og diskuterer, at der ikke kommer post om søndagen. Eller, eller, eller, det kan være alt mellem himmel og jord i en kriminel verden, hvor det unormale for "os normale", ofte gøres normalt!

Jeg regnede egentlig med, at det kun var mig der havde ferie op til påske. Nu har jeg pludselig fundet ud af at også kæresten min har taget ferie. Han har godt nok sagt, at han havde lovet at tage sin mindste i påsken, men jeg var altså ikke klar over, at man i jylland holder ferie i dagene op til skærtorsdag, for det gør vi vist ikke her på fynsland.

Vi kan sagtens hygge os sammen alle 3, og det skal vi også nok gøre. Der er bare lige det, at jeg også har en forventning om, at vi somme tider holder ferie, hvor det bare kan være mig og kæresten min.

Jeg har nemlig ikke lyst til, at tilbringe al min ferie med nogle børn, som jeg ikke er, eller skal være mor for! De har deres egne mødre, og det er helt fint med mig!

3 kommentarer:

Tina sagde ...

ÅRH det ser lækkert ud :):) Hmm jeg får snart TO nøgler silk garden... jeg skal også lave et eler andet lækkert tørklæde, her til forårets skiftende vejr :)

Unknown sagde ...

Det er smukt dit tørklæde - jeg har selv strikket i NORO - det blvier så dejligt ved brug:)du kan se det på min blog.
Hilsen
Karen-Ditte

Faster´s corner sagde ...

Ja, kan kun give Jer ret, Silk Garden er et utroligt lækkert garn - f..... det er så dyrt.

Jeg kan vist ikke lade være med at købe lidt af det, hjem hvis jeg finder det på messen i Vissenbjerg.
Jeg kommer, kommer I?

Fortsat god dag fra
Krista.