Om mig

torsdag den 20. marts 2008

Dejlige feriedage......

Jeg var som så mange andre, til håndarbejdsmesse i Vissenbjerg.......og jeps, der kom lidt gode sager med hjem! Sjovt nok, så købte jeg de fleste nye fibre ved Tanterne og lidt ved Kastanien. Ved Tanterne køber jeg jo det meste af mit garn i forvejen og Kastanien ligger jo også kun en spytklat fra, hvor jeg bor! Hvorfor er det så lige, at jeg altid tror de garnpushere der bor langt herfra har det lækkreste garn! Sådan er det jo ikke! Jeg havde aftalt at mødes med Jette www.rosenstrik.blogspot.com på messen. Vi havde et par rigtige hyggelige timer sammen, hvor snakken gik lystigt, også selv om det var første gang vi mødte hinanden. Mon ikke vi ses igen en anden gang?

Har hørt i div medier, at der har været snestorm i dele af danmark. Sådan har ugen ikke været her. Her har vejret været koldt, men utroligt flot og friskt.

Den anden dag tog vi en frisk gåtur rundt om Langesø, hvor der altid er dejligt at komme, uanset årtiden.

I mandags startede vi bilen og kørte en tur til Æ´Vesterhav. Det var så absolut en frisk omgang, hvor hjernen blev blæst ren. Vi gik mod Hvide Sande og det var en barsk omgang, for der havde vi vinden mod os, hvis vi havde gået den anden vej, kunne jeg så men godt ha gået til Blåvand!

Ved godt der er noget der hedder Hostrik tæt på Blåvand. En butik der efter hjemmesiden at dømme, har mange, rigtig mange lækre garner.

Men jeg havde jo aftalt med kæresten min, at vi skulle køre til Vesterhavet mandag, hvis vejret var rimeligt. Så da solen stod højt på himlen mandag morgen, ku´ jeg ikke så godt, efter en weekend med håndarbejdsmesse, udskyde turen til tirsdag, fordi jeg havde opdaget at Hostrik lige netop holder lukket om mandagen! F......!

Et er sikkert, jeg skal nok huske den ligger i Ho til en anden gang, når vi kommer på de kanter - og det bliver ikke på en mandag!

Jeg var på torvet i Odense i går, hvor jeg havde hænderne fulde af div lækkerier, så jeg fik slet ikke taget nogle billeder at den fine og hyggelige stemning der er.

Efter torvet, skulle jeg lige en tur op til Tanterne, for at købe en toilet taske til mor. Ja, det er de utroligste fristelser de har i den garnshop.......i går havde de, de fineste viskestykker, som jeg tænkte kunne bruges til noget taskevæsen. Hold op, der er altid noget man lige må ha med i garnposen, feks sko, smykker, eller de sødeste små lysuroer.

I morgen kommer hele familien til brunch, for jeg har nemlig fødselsdag! 44 år og endnu et skridt op af bjerget. Det er slet ikke så tosset, det med at blive ældre, for jo højere man kommer op, jo bedre bliver udsigten.

Buketten er min første fødselsdagshilsen. Den er sendt fra kærestens søster og svoger og i de varmeste farver, der minder en om, at til trods for evt snestorm over fyn i morgen, så er solen og foråret lige om hjørnet.

4 kommentarer:

Jette sagde ...

God påske og tillykke med imorgen, kan se at du har nydt dine feriedage. Ærgerligt med Hostrik, den ville jeg også gerne besøge..

Tina Olsen sagde ...

I dag er det Krister´s fødselsdag -HURRA HURRA HURRA...TILLYKKE med dagen, jeg håber du får en skøn dag med massere af lækre gaver;-))
Det ser ud til i nyder påsken i fulde drag...bliv ved med det..hi-hi..
Knuser til dig søde

Dorte sagde ...

Åh, det lyder dejligt med sådan en stormende ruske-tur langs Vesterhavet - den slags "naturens vildskab" mangler vi lidt her i Nordsjælland - uanset, hvor meget det stormer, så kan Kattegat aldrig måle sig med Vesterhavet.

Og tillykke med fødselsdagen !

Kh Dorte

Faster´s corner sagde ...

Tak for Jeres søde tanker - Og jeg havde en fantastisk dejlig dag!

Vesterhavet er dejligt, men måske lidt for barsk, for en pige fra de bløde fynske bakker!

Fortsat god påske.