Om mig

søndag den 10. februar 2008

Rigtig dejlig dag....

Så blev hun døbt, min søde mindste næse....... Og det i den samme døbefont i Vissenbjerg Kirke, som også jeg og mine andre søskende er døbt i. Lidt sjovt at tænke på, at for over 43 år siden var det mig, der i min mors arme havde hovedet over døbefonten. Vi har alle haft en rigtig dejlig dag og vejret har jo bare været fantastisk, så for en gang skyld var jeg og et par andre ikke så ensomme, når vi skulle ud og ha en smøg.

Og brunchen, den blev så absolut en succes! Måske skulle jeg genoptage det, der var min oprindelige uddannelsesplan og nedsætte mig som brunch maker.

Jeg stod op klokken alt for tidligt til morgen, så resten af dagen er afsat til afslapning og lidt hyggestrik i fasters corner.....

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke en dejlig dag I har haft.
...Og hvis du tager dine oprindelige uddannelses planer op og jeg læser rigtigt....så vil jeg gerne bestille dig itl om 140 dage 13 timer og 28 minutter fniiiis....og gerne brunch, da jeg ikke vil holde en traditionel fest.

Faster´s corner sagde ...

Uha....fra at lave maden til mine nærmeste og så lave den til andre! Har det lidt svært med, hvis andre sætter forventninger til mig som jeg ikke kan leve op til!
Men der jo lang tid til din fødselsdag, så jeg kunne jo øve mig.

Ha en god dag.
Krista.