Om mig

lørdag den 16. februar 2008

Havde helt glemt dem........

De seneste dage har været så smukke, med klart vejr og det skønneste solskin. Så jeg havde inviteret kæresten min på brunch i Odense, kombineret med en tur rundt i byen og ikke mindst en tur på det smukke torv, hvor der holdes torvedag onsdag og lørdag året rundt. Jeg havde helt glemt de her søde små mosænder. Men straks jeg så dem, kom jeg i tanke om, at sådan nogen havde jeg jo altid stående om foråret for nogle år siden. Tænk engang, jeg elsker at komme på torvet i Odense, er der bare alt for sjældent, så sjældent at jeg helt havde glemt mine små forårsænder! De piger/damer der laver dem, var nogle af de hippeste blomsterhandlere på fyn da jeg arbejede i branchen. Nu har de den skønneste lille blomsterbod på torvet og ikke alt bøvlet med egen butik...........hvis jeg vandt millioner, ville jeg også ha min egen lille hyggebiks, med lidt duftende og grønt, skønne fibre og lidt til værtinden!

Når jeg er i Odense, er det næsten 100%, at jeg må en tur ind om "Tanterne Grøn". Altså bare lige for at ose......jeg har jo garn nok. Og ikke mindst, så havde jeg faktisk en aftale med mig selv om, at der ikke skulle købes noget til nye projekter, inden messen i Vissenbjerg.

Jeg faldt pladask for disse smukke lilla nuancer i Garnstudios alpakka, og jeg kom straks til at tænke på, at min største næse går og sukker efter et hæklet stribet tørklæde, som jeg selv har i blå/grå farver. Og da jeg skal arbejde rigtig meget i næste uge, hvor der ind i mellem er tid til lidt nørkleri af den lette slags....... altså noget man lige kan smide fra sig og så absolut ikke mønsterstrik, som jeg ellers gør det i lige nu. Hjertet er en Valentins gave fra min søde søster. Hun havde været til stofmesse i Vejle og på hjemturen et smut om far og mor. Så glad blev jeg, da jeg i dag var forbi og der lå dette flotte hjerte og det sødeste kort til mig.

Tusind tak søde søster, du er altid så betænksom.

2 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

Hello søde..
Hvor er du bare heldig at have så sød en søster..meget smukt både tanke og hjeret;-)
Og de der ænder..de er da bare for kære..
Og jeg kunne sagtes være med i din butik, det er lige mig..hi-hi - drømme kan man da heldigvis ik??

Jette sagde ...

Den er bare rigtig sød den lille and, og lige mine farver i garn, det bliver et flot halstørklæde...