Om mig

torsdag den 8. november 2007

Lys i mørket.......

Jeg er glad og lettet, fik i aften en dejlig opringning fra min storebror, der fortalte, at den kræft min ex svigerinde har, heldigvis ikke er så omfattende som vi frygtede.......tænk engang, at man kan blive glad, når hun skal til og igang med et ca ½ år langt behandlingsforløb med kemokur og lign.
Og måske, er det bevist at lægerne skræmmer patienterne, når de får konstateret kræft........så inden man får den endelige diagnose, har været helt nede, så man uanset hvad, får fornyet livsmod og kampgejst til det kommende behandlingsforløb.

Jeg er ramt af tørklæde dillen, og har lige nu 3 stk liggende, der skal vaskes og blogges..........Gad vist, hvad der kommer til at være i julegaverne i år til søster og næserne!

Er lige startet på det blålilla i aften, som bliver strikket i shetlandsuld fra www.kastanien.dk........ det bliver rigtig fint og lækkert og farven, ja den er helt fantastisk!

3 kommentarer:

hanneb sagde ...

Det lyder som en god nyhed, på trods af behandlingen.
Også dejligt med et julegavelager, inden vi for set os om er vi jo i december:)

Anonym sagde ...

god med den gode nyhed, og god helbredelse herfra:-)
tørklæder dem kan vi bare ikke få nok af.
god weekend herfra.

Jette sagde ...

Jeg er også helt vild med Kastaniens shetlandsuld og den farve du har er rigtig flot..