Om mig

torsdag den 22. november 2007

Juleflet og andet.......

Hvor bliver tiden af! Jeg har jo ikke engang fået vist frem, hvad jeg lavede på pilekurset i sidste uge! Vi lavede bla disse søde kogletræer - jeg tænkte, da jeg så dem, at dem kunne jeg vist godt nå at lave et par stykker af. Jeg blev klogere, med alt det pilleri og sætten kogler ind! Et er sikkert, mit smukke træ skal nok få en æresplads til julen, om det så bliver inde eller ude.

Vi flettede også disse hjerter i en form for sivgræs, som f.eks kan pyntes med gran, kogler eller andet. Mit skal pyntes af med lidt enebær og måske en sløjfe for at byde julens gæster velkommen. Jeg flettede også et par kors med "guds øjne". Måske de inden julen er omme, vil befinde sig ved mine kære som ikke er her mere. De sidste par dage har jeg fået vasket og blogget de 5 tørklæder, jeg har strikket den sidste måned. De sidste 2 har jeg netop spændt op i dag - fanden, til arbejde, men det er absolut hele umagen værd, for hvor bliver de bare flotte og lækre efterfølgende.

Skal nok vise dem frem en af de næste dage.

Og jeg ved godt, hvorfor jeg ikke blogger så meget pt. De er så absolut ikke Jer der er kedeligt selskab, men min egen computer, som fryser i denne vintertid! Og så må jeg sidde på Palles værelse, når jeg vil på nettet. Og helt ærligt, han synes selv, han har et rigtigt hyggeligt værelse, men jeg vil nu hellere være nede i min egen oase. Er vist heldig, snart at kunne overtage Palles, når han forhåbentlig inden længe får den han har købt via sit job.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke mange flotte ting du får lavet i pileflet. Det må jeg også prøve en dag. Har en svigerinde i Middelfart som også gør sig i pileflet.
KH Lise

Tina Olsen sagde ...

halløjsa, sikke du kan hvor det bare flot dit flet;-))
Du kan bare det der ser det ud til, og træet er godt nok smukt;-)
Nyd din søndag - det vil jeg knuser til dig