Om mig

mandag den 12. november 2007

Bliver aldrig for gammel........

Jeg elsker musik, og for øjeblikket tænder jeg totalt af, når de spiller:
"DU SKU HA SAGT NOGET"
MED NEPHEW OG L.O.C. Jeg har i løbet af dagen i dag, hørt sangen 3 gange - OG hver gang ryger jeg hen og får skruet op på fulde knald for at skråle med det bedste jeg har lært. Og lært at synge har jeg ikke, siger de som kender mig og som har hørt mig skråle med på fødselsdags og andre sange.
Det er en liveindspilning fra årets Roskilde Festival, og jeg kan simpelhen mærke suset og en isning langs min rygrad, når jeg hører den helt kolosale stemning der er til koncerten.
Kan godt forstå, at Palles søn Andreas (7 år) efter sommerens "Grønne Koncert" kunne slå sig løs og synge med på Nephew´s numre, for de er jo helt vildt gode live!
Uha, jeg savner suset og den intense stemning der er ved en live koncert, og det gør bestemt ikke koncerten kedelig, når det er musik med knald på. Meget gerne blød rock, uden alt for meget streng!
F.eks er koncerter med Beth Hart, R.E.M, Big Fat Snake, Nephew, Poul Krebs, TV2, nogle af de navne jeg godt kunne tænke mig at genhøre inden længe.

3 kommentarer:

Dorte sagde ...

åh ja - Beth Hart live er noget, der rykker !! Hun er for sej !
Jeg oplevede hende i Amager bio forrige år - wauv !

kh Dorte

Tina Olsen sagde ...

hi-hi..jeg gad da godt være em flu på din væk imens du går og trykker den af..er sikker på det er noget af en oplevelse;-)

Faster´s corner sagde ...

Dorte, vil give dig fuldstændig ret, når man hører og ser Beth, så er der knald på - jeg ku godt få lidt sjofle tanker, når hun ligger der og flipper på scenen! Altså jeg tænder ikke, men....

Tina, du er vist ikke klar over, hvad du kunne finde på at udsætte dig selv for...det er slemt, ka jeg godt love dig.