Om mig

onsdag den 14. november 2007

Endelig færdig.....

I dag har jeg endelig taget sidste penselstrøg, på det der har været mit største mareridt i den sidste måneds tid, mindst! Jeg kunne ha´malet hele hytten, på de dage, jeg har brugt på de ca 2 m2 mellemgang, hvor bla. dørene har skullet ha´mindst 4 gange, altså på hver side! Jeg/vi er mere end tilfreds med resultatet - det er stadig noget gammelt l..., men der er blevet friskt og lyst, sådan nærmest lidt mormor agtigt med terrazzogulvet og de gamle lave døre. Palle mente seriøst, at vi skulle ha fat i nogle gamle blåemaljerede køkkenting.........meeeen, jeg trækker nu grænsen ved de blåternede gardiner, jeg syede den anden dag!

Resten af eftermiddagen skal bruges på at hygge og strikke, måske med en god film på dvdén.

Sidst på eftermiddagen skal jeg af sted til min anden temaaften med pil.

I dag skal vi lave "pil til Jul". Ih, hvor jeg glæder mig.......og det bliver jo ikke mindre hyggeligt af, at der nu også her i Tommerup ligger et tyndt pudderlag af sne.

3 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

Hej min egen;-)
Hvor er det bare blevet flot..det er utroligt som det ændre et rum - bare med lidt farve...
Og depuder du har syet..mums de er lækre, og go ide med at lave dem 2 farvede!!! så man kan vende dem efter humør;-)

Anonym sagde ...

flot er det godt nok blevet...vi har da lige lidt der skal males...vil du have adressen?? Nej jeg kan da godt forstå at du er brugt nu:-)

Faster´s corner sagde ...

Ja, det gør noget ved et rum når man går fra bæbrun til lyse farver. Men det er vel lige før at den gamle maling er ved at være in igen - et er sikkert jeg tar ikke lige den maleomgang igen.

Anne, jeg ku da godt svinge penslen/rullen lidt for dig - jeg elsker faktisk normalt at male... og hvis jeg selv må sige det, så er jeg ret god til det! Altså når det ikke lige er sådant et gangprojekt!