Om mig

fredag den 25. januar 2008

Små projekter....

Det er ikke meget jeg har været på bloggen de sidste uger......har dog luret lidt rundt, hos I andre. Og måske er det inspiration fra andre bloggere, som har betydet at jeg ved siden af min strik på en cardigan i Noro Kureyon, har strikket 2 par håndledsvarmere. De er strikket af 2 nøgler Noro Kureyon i samme farvenummer - er vidt forskellige og meget farvestrålende. Lidt specielle, og helt sikkert et hit for mig, der ikke er så vild med at gå med handsker. Jeg har arbejdet meget den sidste uge og trængte virkelig til nogle fridage, da jeg onsdag aften blev ringet op på mit job og spurgt om jeg ville køre med på kontrolbesøg i fodlænkeordningen torsdag. Og selvfølgelig sagde jeg ja, for jeg er altid med på at prøve noget nyt! Og jeg synes det er en super ordning, det med, at man har mulighed for at afsone alternativt. Lidt pudsig opringning, for jeg havde faktisk glemt, at jeg for 2 år siden havde meldt mig som akutmedarbejder i det team! Men ring I bare en anden gang, jeg er klar på flere ture i overvågningen.

Ekstra arbejde giver forhåbentlig lidt ekstra i lønningsposen, så der blev straks sendt en bestilling af sted på lidt Noro garn fra www-fischer-filt.dk. Det blev bestilt i går og var her på adressen i formiddags. Lækkert, når garnpusherne er så hurtige med leveringen.

Garnet er beregnet til et tørklæde og lidt andre lækre småtterier i det fede Noro garn.

Jeg havde problemer med luftvejene de første gange jeg strikkede i Noro Kureyon, det har jeg desværre ikke mere!

Drageløberen kører på cd'en i baggrunden.........Skipperlabskovsen simre i gryden og om lidt vil jeg sætte mig med strikketøjet og hygge et par timer............OG glæde mig til i aften, hvor jeg har inviteret Palle med i Odense Idrætshal til koncert med TV2. Vi har hørt dem flere gange før, og alligevel glæder vi os vildt, især til at genhøre alle de gamle numre, især fra de cd'er, hvor ordet lykkelig indgår.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

det lyder som en superaften...
Noro garn har jeg til gode, men glæder mig til at stifte bekendtskab,

Det gule hus sagde ...

Noro garn er vældig flot.
spændende blog, den sjal lige en del tid. Kommer helt sikkert igen.

Tina Olsen sagde ...

jeg er enig - noro garn er smukt.. jeg er sikker på du nok skal få brugt dine hånsleds varmere..for koldt er det da udendørs!!!
Knuser - og skønt at høre fra dig;-))

Faster´s corner sagde ...

Tak for jeres hilsner.....og undskyld mig, men jeg er altså lidt fraværende på bloggen pt.

Kan bare sige at det der Noro garn, er man altså i fare for at blive afhængig af!
Jeg har lige i aften færdiggjort en halsklud, hæklet i oldemor firkanter i "silk garden". Det kommer på bloggen efter en gang vask.