Om mig

tirsdag den 1. januar 2008

Godt Nytår...

I ønskes alle et rigtigt godt Nytår, med masser af gode oplevelser til Jer og Jeres kære! Jeg håber også at vi fortsat vil "snakkes" enten her, eller på Jeres blog i det kommende år. Mit ønske for 2008 er at jeg vil bruge meget mere tid på at blogge - det er allerede blevet nemmere, for jeg har nu fuld adgang til Palles nye bærbare, som netop har fået installeret mus og billedbehandling.

Det er blevet de 1. januar! Og for mig en "eftertænksomhedens" dag. Sådan en dag, hvor jeg i tankerne på godt og ondt løber det foregående år igennem.

2007, var for mig et år med mange begivenheder, også nogen af dem der et kort øjeblik rystede mig, men dog aldrig væltede mig helt af pinden!

For dybest set, var det jo ikke begivenheder der greb ind i mig personligt. Mere begivenheder der berørte andre i familien eller min nære omgangskreds.

F.eks viste dig sig, at min far har en datter der er ca 15 år ældre end mig. Jo, det berørte mig meget i starten, men det var mere fordi de havde fortiet sandheden for os søskende.

Og jeg vil gerne dele min far med en halvsøster og hendes børn, som i mange år har savnet bedsteforældre - men det, at min far har en ældre datter, er for mig ikke ensbetydende med at jeg skal involverer mig dybt i en for mig ukendt halvsøster.

Billederne i dette indlæg er alle taget i går, da vi sammen med 25 andre var på en 2 timer lang og utrolig smuk tur rundt om Nørresø ved Korint. En gåtur som er en tradition ved dem vi holdt Nytår med i år.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Krista...godt nytår til dig og dine...glæder mig til kommende indlæg på din blog..At få en 15 år ældre søster forærende, må da være noget af en overraskelse for dig, jeg håber det kan udvikle sig til noget godt for dig og hende..I behøver måske ikke ses i tide og utide, men I ved at I er der og har fælles far.

Anonym sagde ...

god start