Om mig

lørdag den 5. januar 2008

Endelig.......

kom sneen og jeg sidder her i mit sofahjørne og hygger mig med strikketøjet, mens sneen langsomt daler udenfor vores vinduer. Jeg vil elske og nyde det, så længe det varer............har desværre hørt, at det vil være væk, inden natten falder på! Kalveculotten og de bagte kartofler laver sig selv, mens vi bare lister rundt og nyder..... nyder at det er lørdag og der er endnu en dag i en dejlig vinterweekend, hvor vi ikke skal andet, end gøre lige nøjagtig det vi har lyst. Er der noget vi er gode til her i huset, så er det at nyde og hygge os med hver vores forskellige interesser, og ind i mellem mødes vi til en gåtur, en kop kaffe eller et måltid, skabt i fællesskab. Jeg er vist ikke den eneste der nyder sådan en weekend!

2 kommentarer:

Mona sagde ...

Dejligt med en rigtig hygge, og slappe af Weekend:-)

Jane sagde ...

Uhh det lyder rigtig skønt med sådan en hyggeweekend.
Fortsat god hygge.
Kh Jane