Om mig

torsdag den 3. januar 2008

Vinterhygge.......

Det er bælgragende sort udenfor på en dag hvor det aldrig rigtigt blev dag, i hvert fald ikke for mig. Måske fordi jeg har haft min sidste nattevagt i denne omgang og derfor har sovet hele formiddagen. Nu har jeg fri de næste 3 dage.......3 dage uden planer, og gud hvor jeg glæder mig!

Jeg har plantet mig i stuen, hvor jeg hører en af de cdér jeg fik i julegave. Det er den seneste med Jamie Scott og den kan varmt anbefales på en dag som denne. Dejlig afslappende og gode vibrationer spreder sig med levende lys og masser af varme i min lille stue.

Strikketøjet venter, jeg har netop samlet alle masker på min blågrønne uldtrøje, hvor jeg nu skal i gang med at strikke bærestykke i "bred" ret. Mønsteret er fra Garnstudio, og som altid, har jeg rettet lidt på længder og lign. Jeg har vist aldrig prøvet at strikke noget, hvor jeg ikke har ændret på et eller andet.

Jeg drømmer, drømmer om at der i løbet af mine fridage, vil komme en forrygende snestorm ind over danmark - vi har kulden og blæsten, det eneste der mangler er et tykt lag knitrende sne. Hvis det kommer, vil jeg ud, ud og mærke sneen under mine støvler, frosten bide i min snue og nyde lyset og den ro der spreder sig i hele min krop.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

kan du nu have nogle gode dage. Ja, noget sne og frost ville være godt..sneen lyser så dejligt op i al den her vintermørke