Om mig

torsdag den 26. juli 2007

Lidt trist....

vejr er det! Men pyt, jeg har fri til min rigtige ferie starter på mandag og 3 uger frem. Og jeg er slet ikke i tvivl, den gode rare, varme danske sommer skal nok komme igen, som den jo altid gør i august. Her er fortsat stille, til trods for tidspunktet. Det har vist været en rigtig god dag, de havde i København i går, men trætte det var de. Så trætte at de vist stadig sover tungt! Dagen i dag, vil jeg bruge på at hygge mig med indendørs sysler og afslapning med strikketøjet, måske lidt hjemmebagt kage og en god, gerne en tegnefilm for børn i kassen, hvis ikke snupper jeg turen om den gule trøje!

3 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

Rigtig go ferie..
Og fin blog du har, glæder mig til at følge med hos dig;-))
Og sverige er et skønt sted, vi skal også der op, men nok mere på deres ræserbaner...
Hej for nu

Jette sagde ...

Tak for kommentar om sokker. Så må du jo strikke sokker på 2 pinde og sy dem sammen. Ellers har jeg læst at man skal passe på med at stramme for meget mellem pindene, så skulle der ikke blive stiger.. Bendix har en opskrift på tværstrikkede sokker. Kan du have en go' ferie..:o)

Faster´s corner sagde ...

Tak for hilsnerne på min blog - det varmer her i sommerregnen, at der er nogen der har set mig! Og at I var de første, gør Jer jo til noget særligt!

Tina, ka godt forstå at Sverige også er et land for Jer - de har meget skønt og masser af benzin i blodet!

Jette,den opskrift jeg prøver er fra Garnstudio - hvis jeg har mod på at prøve igen, vil jeg på din opfordring prøve den fra Bendix.

Tanker herfra Krista.