Om mig

fredag den 27. juli 2007

Her er hektisk.....

fordi vi igen er kommet lidt for sent igang med forberedelserne til ferien. Vi skal ha indkøbt lidt forskelligt ekstraudstyr, nu vi skal ha den mindste med på ferie.
Og billedet, er af vores nye telt med ståhøjde. Synes helt ærligt at jeg er ved at være for gammel og magelig til fortsat at mave mig ud og ind af igloteltet!
Her i formiddags kørte vi til Odense for at købe en tagboks. Faktisk havde Palle for lang tid siden lovet, at ha styr på det til ferien! Men, vi fik købt en, dobbelt så dyr som vi havde regnet med - og da vi kom hjem med den, passede det universal beslag vi havde købt til monteringen ikke! F...! Der blev ringet og gjort ved, og tilsidst fandt vi et orginal bagagebærer helt i Svendborg! Desværre var jeg den eneste, der ku nå derned inden kl 14, hvor de lukkede! Det var ikke med i min planlægning for dagen.....Nu håber jeg bare det passer!
Jeg får nemlig besøg af min kortklub, et dejligt levn fra dengang jeg var single og var med i en singleklub - jeg skrev ikke scoreklub, for det var de færeste der scorede noget som helst! Jeg kan absolut anbefale singleklubber, hvis man er ene! Jeg har fået utroligt mange gode oplevelser og venner fra min tid i det forum.
Lidt sjovt, vi er 4 i kortklubben og de 3 af os fandt kærester for lang tid siden. Vi havde lidt ondt af den ene mand, for han er en fantastisk danser, og der var masser af piger der ville ha ham med til div kurser i salsa og tango - det eneste de ville var at danse! Og nu indenfor det sidste år har han overhalet os alle, med barn i vente.
Glæder mig til i aften, det er altid hyggeligt!

3 kommentarer:

Jane sagde ...

Fint telt i har fået jer. Der kan helt sikkert holdes mange gode ferier deri.
Kh Jane

Faster´s corner sagde ...

Ja, det er et superfint telt - og vi satser på at holde rigtig mange gode, hyggelige og lidt primitive ferier i det - drager afsted mandag og er der ikke nogen der har meldt godt vejr i næste uge! Det håber og tror vi på, for det kan s.. da ikke bliver dårligere end de seneste 14 dage.
Hilsner fra Krista.

Tina Olsen sagde ...

Hej Krista..
Hvor er det bare lige til at blive tosset af, med den tagboks..håber det er iorden nu!!
Og jeg kan nu godt sætte mig ind i at det må være dejligt med et højre telt;-))
Hyggeligt at i har holdt ved så længe i singelklubben...
Go ferie..