Om mig

onsdag den 25. juli 2007

En lille....

pause, inden jeg skal gøres klar til at tage afsted til min sidste vagt før sommerferien.
Billedet er fra min ferie for 3 uger siden, hvor jeg var med til at sejle Mosekonen op til Gôta kanalen. Jeg/vi elsker Sverige, så vi drager afsted igen på mandag, med telt og køletaske. Og for første gang skal vi ha Andreas med på ferie - det bliver spændende!
Skal på vej til jobbet ha købt ind, da jeg har lovet at lave aftensmad med en af knejtene i dag. De elsker det og jeg synes også det er helt vildt hyggeligt - og så bliver det nogle andre snakke vi får, f.eks om hvordan dagligdagen foregår i ens hjem. Palle er draget på årets Københavnertur med ungerne, hvor de skal lidt på strøget, en tur i tivoli, plus div. inden de igen tager toget tilbage til fyn.

Ingen kommentarer: