Om mig

torsdag den 25. oktober 2007

Så er jeg......

Jeg er ved at være klar til de kommende dages aktiviteter - har i dag fundet mine filtefibre frem til weekendens kursus. Måtte med glæde konstaterer, at lageret er helt fint - måske skal der købes et par bundter i røde nuancer ved www.hobbyoghaandarbejde.dk i morgen.

Der er arrangeret tur til Fredericia med mor og næserne......OG gud, hvor jeg glæder mig - har jo holdt den aftale jeg havde medmig selv, med ikke at købe garn........ Så jeg har helt sikkert fortjent at købe lidt eller mange lækre fibre! Mit seneste færdige strikkeprojekt, er denne hue, som er strikket efter ide og opskrift fra Tante Grøn i Odense. Den røg på og af pindende i søndags og var et hurtigt og sjovt lille strikkeprojekt.

Den er strikket i Noro silk garden, med et hav af faldemasker. Efter opskriften, skulle den ha været strikket i kureyon, min min næse og mine luftveje, ka´bare ikke med det garn.................så bliver der en hosten og en nysen! Strikkekurven er (næsten) tom - så nu glæder jeg mig bare til at komme i gang med noget nyt og spændende, som jeg helt sikkert finder i Fredericia i morgen.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nej for en fed hattehue du har fået lavet dig der.. jeg er vild med farverne og detaljerne.. og så er jeg i øvrigt vild med Tante Grøn.. fantastisk butik

Jette sagde ...

Alle de flotte farver du har der.. Skal først til Fredericia lørdag, må heller ikke købe noget, nu får vi at se om vi kan holde det...

Tina Olsen sagde ...

hej Krista..kom vist til at kalde dig noget lidt andet i sidste kommentar..ups..
hvor ser det bare mums ud.. og lækker lækker hue;-))
Go´tur til dig - og husk lige at vise mig/os hvad der kom med hjem;-))

Faster´s corner sagde ...

Ja, det er en fed hattehue. Tror der ryger en eller flere på pindende her i løbet af den næste tid.

Fik handlet lidt uld i Fredericia....og der skal nok komme billeder, enten af garnet eller af færdige produkter.

Søndagshilsen fra Krista.

Anonym sagde ...

Hej Krista, mon vi stødte ind i hinanden? Dejlig messe, ikke sidste gang jeg ofre en brobizz tur´. Fik jo selv købt lidt rigeligt med garn?? Glæder mig til at se dit uld!!

Jette sagde ...

Kender godt den filtede taske fra Kastanien, den er rigtig sød, og glæd dig til at bruge shetlandsulden, den er lækker... Vi skulle jo have aftalt at mødes, som Anne skriver, det må vi gøre en anden gang....

hanneb sagde ...

Hm, det ser bare rigtig lækkert ud- og vidunderlig blødt.

Faster´s corner sagde ...

I har ret, det kunne have været hyggeligt at mødes, når nu vi alle var der!
Jeg har gerne kaffe og te på kanden, når der er håndarbejdsmesse i Vissenbjerg til marts, jeg bor lige i nærheden.

Hilsen til Jer på endnu en flot morgen.