Om mig

torsdag den 18. oktober 2007

Der er stadig liv......

Jeg har ikke været ret meget på bloggen de sidste 14 dage - min computer driller, eller for at sige det rent ud: af og til står den helt af! Måske er det derfor, det er lykkeds mig at få færdiggjort et par strikkeprojekter. Bla har jeg lavet 2 halsfisk til bedstenæsen, af lækkert uldgarn som jeg har fundet i den sæk med garn, som jeg har overtaget efter min mor. Når jeg er færdig med indlæget her, vil jeg lige runde bedstenæsens olde, så hun kan se halsfiskene, inden jeg senere på formiddagen kører til Fredericia, hvor jeg skal ha dem afleveret ved bedstenæsen, sammen med et par hjemmestrikkede uldsokker og en lille slåom-trøje, som egentlig var tænkt som en sommerbluse! Jeg glæder mig virkelig til en hyggedag med næsen og bedstenæsen, for det er alt for længe siden sidst - nu kan den lille jo både stå og kravle, og hvis jeg ikke skynder mig, kan hun gå før jeg er fremme!

Jeg er også færdig med halskluden i bladmønster efter Annes opskrift, som jeg har strikket i blåmeleret Lucca. Det er virkelig blevet lækkert og mønsteret er superflot og så let, at det kan bruges til fjernsynsstrik. Min grønne cardigan i Lucca er også færdig, den mangler bare lidt knapper og en gang vask, så er den også klar til de kolde efterårsdage. Nu vil jeg kører mod Fredericia, og jeg håber virkelig, jeg kan holde den aftale jeg har lavet med mig selv, om at jeg ikke vil købe mere garn inden håndarbejdsmessen i næste weekend!

Uha, det bliver svært at runde Fredericia, uden lige at slå et smut ind om Lund og Lund!

3 kommentarer:

Jane sagde ...

Sikke mange flotte strikkesager du har fået lavet.
Og når computeren driller, så kan man nemlig få strikket;-)

Anonym sagde ...

Sikke strikkeprojekter du har fået færdige .
At kunne køre forbi Lund+Lund ville være umuligt for mig, godt den ligger så langt væk. Da jeg var der i august købte jeg garn til et tørklæde de har designet, det bruger jeg dagligt nu ;-)

Faster´s corner sagde ...

Jeg klarede det - kørte til Fredericia uden at være omkring Lund og Lund! Kommer jo både til byen og til deres stand i forbindelse med hobbymessen næste weekend.
Jeg er faktisk også selv ret imponeret over alle de projekter jeg har fået gjort færdig...det er bare dejligt.