Om mig

mandag den 10. december 2007

Grå mandag.......

Har igen et par fridage......jeg elsker de arbejdstider og det er virkelig en afgørende årsag til, at jeg ikke lige går med tanker om at prøve noget nyt. Har ellers været på min nuværende arbejdsplads i næsten 10 år, og det er altså længe for mig! Jeg har knoklet rundt hele formiddagen, for at få dagens praktiske opgaver fra hånden. Har nemlig planer om hygge på sofaen, en dvd i kassen og et nyt strikketøj i hænderne. Det er s.. da lige til at klare på en ellers grå og trist mandag! I aftes blev jeg færdig med min lilla skuldervarmer.......den har været hurtig og let at strikke og jeg tror virkelig jeg bliver superglad for den. Jeg er nemlig kommet i den alder, (tror det er alderen) hvor jeg let kommer til at fryse på mine skuldre og stangsveder i bølger på resten af kroppen! Jeg mener det er overgangsalderen - lægen siger: den er du ikke nået til endnu! Hvis det er fakta, så bliver den periode i mit liv skrækkelig! Der kommer billeder af skuldervarmeren efter vask og montering af et hægte, ala dem der bruges i norske trøjer. Jeg er overbevist om, min mor har et sådant hægte i sine gemmer.... hvis ikke, så.................ja så må jeg finde en anden løsning.

Ingen kommentarer: